کبوتر

ساخت وبلاگ

بررسي علل مختلف تار شدن تصوير دوربين مداربسته در شب و روز

بعد از نصب دوربين مدار بسته در يک پروژه و بعد از مدتي ممکن است تصاوير دوربين هاي مداربسته شما با مشکل تار شدن تصاوير روبرو شود. اين موضوع به شکل هاي مختلفي مانند تار شدن تصوير، سياه و سفيد شدن تصاوير، قرمز يا بنفش شدن تصاوير ممکن است رخ دهد . در ادامه اين مطلب به علل بروز چنين مشکلاتي در سيستم مدار بسته و راهکارهاي برطرف کردن آن پرداخته ايم.

علت تار شدن تصوير دوربين مداربسته در روز

اولين چيزي که در صورت تاري تصوير در روز بايد به آن توجه کنيد Focus مي‌باشد. اگر لنز دوربين نور را در يک نقطه صحيح از سنسور تصويربرداري متمرکز نکند يک تصوير تار تشکيل مي‌شود.

 

هدايت پرتو نور از لنز به سنسور

لنزهاي مختلفي براي دوربين‌هاي مداربسته وجود دارند اما قاعده کلي براي همه آن‌ها يکسان مي‌باشد. پرتوهاي نور که به لنز مي‌آيند و به سنسور دوربين هدايت مي‌شوند بايد در يک نقطه همگرا شوند. در غير اين صورت تصوير تار مي‌شود. تصوير زير نقطه کانوني (Focus Point) که نور در آنجا متمرکز مي‌شود را نشان مي‌دهد.

 

فاصله کانوني و نقطه کانوني

دوربين‌هاي داراي لنز Varifocal

اگر دوربين مداربسته شما داراي لنز varifocal باشد، مي‌توانيد Focus را با چرخاندن پيچ در لنز براي گرفتن تصوير مناسب تنظيم کنيد. تصوير زير لنز varifocal به همراه پيچ براي کنترل Focus را نشان مي‌دهد.

 

لنز Verifocal

ازآنجايي‌که لنز verifocal امکان بزرگنمايي را مي‌دهد، کنترل Focus به‌ اين‌ علت که Zoom in يا out Zoom فاصله کانوني را تغيير مي‌دهد بايد وجود داشته باشد.

 

تنظيم Focus در لنز Verifocal

دوربين با لنز fixed

در يک دوربين مداربسته با لنز ثابت (fixed) امکان تنظيم Optical zoom وجود ندارد بنابراين نيازي به تنظيمات focus نيست. در اين دوربين‌ها فاصله لنز تا سنسور تصويربرداري در کارخانه سازنده در فاصله مناسب تنظيم شده است.

 

دوربين با لنز ثابت

اما گاهي اوقات اتفاقات بدي رخ مي‌دهد. اگر لنز از موقعيت اصلي‌اش خارج شود، لنز و سنسور در فاصله مناسب از هم قرار نمي‌گيرند و درنتيجه اين علت تار شدن تصوير دوربين مداربسته مي‌شود.

 

لنز Fixed

در صورت رخ دادن اين مشکل با چرخاندن Fixed lens در جهت عقربه‌هاي ساعت مي‌توانيد فاصله سنسور و لنز را تنظيم و به Focus مناسب دست پيدا کنيد.

توجه: fixed lens ها در يک موقعيت مناسب تنظيم شده‌اند و معمولاً اين مشکل در اين لنزها وجود ندارد. اين مشکل عمدتاً در دوربين‌هاي ارزان‌قيمت پيش مي‌آيد.

عمق ميدان

علت تار شدن تصوير دوربين مداربسته ممکن است به خاطر تنظيمات اشتباه عمق ميدان باشد. با نگاهي به تصوير زير مي‌توانيد اين موضوع را متوجه شويد.

بسياري از برندهاي مختلف که از کيفيت بالايي برخوردار نيستند بعد از مدتي تصاوير غير شفاف و تار ايجاد مي کنند و در نتيجه بعد از مدتي شما بايد اين دوربين ها را تعويض کنيد. به همين دليل پيشنهاد ما اين است که از شرکت هاي معتبر و برندهاي با کيفيت دوربين مدار بسته خود را خريداري کنيد تا از چنين اتفاقاتي جلوگيري کنيد. پيشنهاد ما در حال حاضر خريد دوربين از نمايندگي هايک ويژن است.

تنظيمات اشتباه عمق ميدان _ Focus دوربين روي تير

مي‌توانيد ببينيد که تير در حالت focus است در حالي که بقيه تصوير تار مي‌باشد. معمولاً کاربران مي‌گويند که دوربين تنها به‌اين‌علت که بخشي از تصوير تار است کيفيت ندارد. مانند تصاوير ماشين‌ها که در تصوير بالا مي‌بينيد؛ اما در اصل اين مشکل محسوب نمي‌شود. اين روش براي کاربردهاي خاص استفاده مي‌شود.

اين موقعيت‌ها با استفاده از کنترل دهانه‌ (Aperture) لنز و عمق ميدان قابل تنظيم‌اند. در حقيقت اين تکنيکي است که توسط عکاسان و فيلم‌سازان براي گرفتن توجه بر روي چيزي در تصوير يا فيلم استفاده مي‌شود. تصوير زير نمونه‌اي از کنترل عمق ديد مي‌باشد. پرنده در حالت فوکوس مي‌باشد اما چيزي که پشت آن است ديده نمي‌شود.

 

کنترل عمق ديد

اين کار را با دوربين مداربسته نيز مي‌توانيد انجام دهيد. بر اساس Aperture لنز مي‌توانيد به Focus کم يا زياد در تصوير دست‌يابيد. در تصوير دوربين‌هاي مداربسته معمولاً اشيا بيشتري قرار دارند بنابراين عمق ميدان بايد بزرگ‌تر باشد.

 

کنترل عمق ميدان ديد توسط Aperture لنز

در تصاوير بالا از چپ به راست عمق ديد بيشتري حاصل شده است. زماني که لنز باز باشد (سمت چپ) عمق ديد به‌صورت سطحي مي‌باشد (مانند تصوير پرنده) اما زماني که دهانه لنز کوچک است (مانند تصوير سمت راست) عمق ديد عميق مي‌باشد و به اين معني است که همه‌چيز در صحنه در حالت focus قرار دارد براي مثال تصوير زير را ببينيد.

 

Focus روي کل تصوير

بنابراين اگر مي‌خواهيد هر چيزي که در تصوير دوربين مداربسته است مانند تصوير بالا در focus باشد، لنز را در حالتي که دهانه (Aperture) لنز در حداقل اندازه خود باشد تنظيم کنيد. اين اطلاعات را در دوربين به‌عنوان f-number مي‌توانيد پيدا کنيد و با تنظيم کردن آن aperture را بر اساس نياز کم يا زياد کنيد.

توجه: در هنگام انجام اين تنظيمات با دقت عمل کنيد زيرا در صورت وارد شدن نور زياد به لنز دوربين ممکن است که تصوير تاريک‌تر شود.

علت تار شدن تصوير دوربين مداربسته در شب

Aperture يا دهانه لنز

بخش Aperture لنز که مربوط به عمق ميدان است را به ياد آوريد. اگر لنز کاملاً باز باشد يک عمق ميدان سطحي به وجود مي‌آيد که به اين معني است که بخشي از تصوير تار مي‌شود. در طول روز براي جلوگيري از ورود نور زياد به سنسور تصويربرداري دوربين، Aperture لنز حداقل است. اين کار به‌صورت اتوماتيک توسط دوربين انجام مي‌شود.

در شب زماني که نور زياد نيست دوربين به‌صورت خودکار ميزان Aperture لنز را براي دريافت نور بيشتر افزايش مي‌دهد. با يک Aperture لنز بزرگ‌تر تصوير تار مي‌شود. براي کار با حداقل Aperture تنها کافيست که F-Number را تنظيم کنيد. با تنظيم F-Number مي‌توانيد عمق ميدان عميق‌تر داشته باشيد و همه اجزا تصوير دوربين در Focus باشند.

 

منوي دوربين آنالوگ

براي اين کار در دوربين‌هاي آنالوگ مي‌توانيد از دکمه‌ها براي دستيابي به منوي OSD (بر اساس مدل دوربين) استفاده کنيد. در دوربين‌هاي تحت شبکه به اين منو با استفاده از مرورگر وب مي‌توانيد دسترسي داشته باشيد. برخي از دوربين‌هاي ارزان‌قيمت اين گزينه را ندارند.

Back focus  دوربين مداربسته

برخي از دوربين‌هاي مداربسته داراي پيچ براي Back focus مي‌باشند که به شما امکان حرکت موقعيت سنسور تصويربرداري را مي‌دهد؛ بنابراين نقطه‌اي را که پرتوهاي نور در آن متمرکز مي‌شوند را مي‌توانيد تغيير دهيد. اين روش امکان برطرف کردن علت تار شدن تصوير دوربين مداربسته در شب را مي‌دهد.

 

Camera Back focus

پيچ مربوط به back focus در دوربين‌هاي دام و بولت وجود دارد.

حذف Infrared cut

يکي ديگر از مسئله‌هاي رايجي که در رابطه با تاري تصوير دوربين مداربسته مي‌باشد نور مادون‌قرمز است. در طول روز نور زيادي از خورشيد ساطع مي‌شود و بسياري از دوربين‌هاي مداربسته از يک فيلتر براي جلوگيري از ورود نور مادون‌قرمز استفاده مي‌کنند؛ بنابراين سنسور تصويربرداري، نور بيش از اندازه و غير ضروري را دريافت نمي‌کند. اين فيلتر که يک قطعه شيشه است در شب به‌صورت خودکار توسط دوربين برداشته مي‌شود. نور بيشتري به سنسور تصويربرداري  براي داشتن تصوير بهتر به همراه illumination پايين در حالت مونو کروم مي‌رسد.

اين تکنولوژِي که (ICR(Infrared Cut Filter Removal ناميده مي‌شود در دوربين‌هاي باکيفيت قابل دسترس است. مدل‌هاي ارزان‌قيمت و بي‌کيفيت فاقد آن مي‌باشند. تصوير تار زماني شکل مي‌گيرد که لنز به اندازه کافي براي اصلاح انکسار نور ازآنجايي‌که فيلتر در جلو لنز قرار ندارد مناسب نباشد. به علت اينکه شيشه کمتري وجود دارد  ممکن است موجب شود که نوري که وارد مي‌شود نقطه کانوني در سنسور تصويربرداري را تغيير دهد. لنز بايد قادر باشد که اين مسئله را از طريق تغيير در ضخامت شيشه براي از بين بردن علت تار شدن تصوير دوربين مداربسته اصلاح کند.

 بيشتر بخوانيد: سوئيچ شبکه 8 پورت  ، يو پي اس

 

علت تاري تصوير دوربين مداربسته

‏ تار عنکبوت

متاسفانه عنکبوت‌ها عاشق دوربين‌هاي مداربسته هستند و بستن تار عنکبوت روي لنز، اتفاقي معمول ‏است. اين موضوع باعث تاري تصوير دوربين مداربسته در شب و روز مي‌شود. براي رفع آن کافيست با ‏استفاده از يک پارچه نرم لنز را تميز کنيد. از به کار بردن مواد شيميايي اجتناب کنيد، زيرا ممکن است به ‏دوربين آسيب برساند. ‏

خاک و غبار

يکي ديگر از شايع ترين دلايل تاري دوربين مدار بسته، خاک و گرد و غبار است. لنزهاي دوربين به مرور ‏کثيف يا دچار خاک مي‌شوند. آن‌ها نياز به تعمير و نگهداري دارند، معمولا هر ? ماه يک‌بار بايد سيستم را ‏به طور کامل تميز کنيد. البته اين به مکان قرارگيري دوربين هم بستگي دارد، مثلا اگر دوربين در نزديکي ‏کارگاه يا داخل يک انبار واقع شده است، بايد آن را زود به زود تميز کنيد. ‏

‏ طول کابل

بسياري از دوربين‌ها، به ويژه آن‌هايي که چند سال پيش نصب شده بودند، تصاوير را از طريق کابل به ‏دستگاه ضبط ارسال مي‌کنند. با اين حال، کيفيت تصوير در طول ارسال از طريق کابل، بي‌کيفيت تر ‏مي‌شود. اگر کابل بيش از حد طولاني باشد، بنابراين کيفيت تصوير نيز به ميزان قابل توجهي کاهش پيدا ‏مي‌کند. همچنين کابل طولاني‌تر مستعد آسيب ناشي از آفات و ماشين آلات است. ‏
جهت رفع تاري فيلم دوربين مداربسته، شما بايد مطمئن شويد که مشکل از کابل است يا خير. ولي ‏دانستن اين موضوع شايد کاري زمان‌بر باشد. بنابراين در بسياري از شرايط، اغلب به جاي تعمير يا تعويض ‏مسير کابل آسيب ديده، جايگزيني دوربين آنالوگ با نسخه دوربين تحت شبکه کارآمدتر است.‏

کيفيت کابل

کيفيت کابل مورد استفاده نيز مي‌تواند در رفع تاري دوربين مداربسته در شب، موثر باشد. مثلا توصيه ‏مي‌شود به جاي آلومينيوم روکش‌دار، از مس استفاده کنيد. کابل بي کيفيت به طور يکسان روي سيستم ‏هاي تحت شبکه تاثير نمي‌گذارد، ولي در عوض باعث تکه‌تکه شدن تصوير در دوربين تحت شبکه مي‌شود. ‏

‏ تنظيمات

کنتراست يا روشنايي؟ گاهي اوقات اين تنظيمات مي‌توانند بر کيفيت تصاوير تاثير بگذارند. در واقع شما ‏بايد براي تنظيم کردن اين‌ها از يک فرد متخصص کمک بگيريد، زيرا در غير اين صورت با تنظيمات ‏اشتباه، تصاوير دچار تاري يا کدر شدن مي‌شوند. پس حتما دفترچه راهنماي دوربين مداربسته را مطالعه ‏کنيد و در صورت نياز از فردي با اطلاعات بيشتر کمک بگيريد تا مشکلات بيشتري را به وجود نياوريد. ‏

‏ فوکوس دوربين

در بيشتر مواقع دليل اصلي تاري دوربين مداربسته در روز و شب، فوکوس دوربين است. بسته به اين که ‏دوربين داراي لنز متغير يا ثابت است، مي‌توانيد مشکل را شناسايي و حل کنيد. اکثر دوربين‌ها داراي لنز ‏ثابت هستند، بنابراين تصاوير خارج از فوکوس، نشان دهنده نقص هستند. زيرا فوکوس قابل تنظيم نيست. ‏يک دوربين مدرن با لنز زوم، فوکوس خودکار دارد. بنابراين اين مشکل معمولا فقط در دوربين‌هاي ‏قديمي‌تر يافت مي‌شود. ‏

 بيشتر بخوانيد: آداپتور صنعتي 30 آمپر

 

‏ مشکل سيستم عامل

گاهي اوقات مشکل کدر و تار بودن تصوير دوربين مداربسته به خاطر سيستم عامل و مشکل فني در ‏برنامه‌نويسي دستگاه است. بنابراين اولا هنگام خريد دوربين مداربسته مطمئن باشيد که سيستم عاملي ‏قوي دارد. همچنين بايد به طور مداوم آن را به روزرساني کنيد تا مشکلات اين چنين برطرف شوند. ‏

علت تاري متناوب در دروبين مداربسته

گاهي اوقات شما تمامي موارد بالا را ارزيابي مي‌کنيد، ولي باز هم تصوير تار است. بنابراين جهت رفع تار ‏شدن دوربين مداربسته، حتما بايد اين مورد هم بررسي کنيد که آيا دوربين فقط در زمان‌هاي مشخصي تار ‏مي‌شود؟ پيدا کردن زمان کدر شدن دوربين مداربسته مي‌تواند به حل سريع‌تر مشکل کمک کند. مواردي ‏که بايد به آن‌ها توجه کرد:‏
زمان روز
آب و هوا
فصل
بدون دليل قابل تشخيص

 

زمان مشخص در شبانه‌روز ‏

آيا دوربين در طول روز تار است يا در شب، يا هر دو؟
روز: تاري دوربين مداربسته در روز، مي‌تواند به دليل عمق ديد نادرست باشد. يعني دوربين بر روي اجسام ‏مناسب تمرکز نکند و فوکوس آن بر روي چيز خيلي نزديک يا دوري باشد. اگرچه اين بستگي به نوع ‏دوربين شما دارد، زيرا بسياري از دوربين‌ها داراي لنزهاي ثابت هستند و اين مسئله در آن‌ها وجود ندارد. ‏
شب: اگر دوربين داراي فيلتر مادون قرمز (IR) نباشد، تصاوير شب مي‌توانند تار به نظر برسند. متاسفانه، ‏دوربين هاي با کيفيت پايين و ارزان‌تر اغلب فيلترهاي مادون قرمز ندارند و در حالي که در نور روز خوب ‏کار مي‌کنند، اما براي نظارت مشابه در شب کافي نيستند. هنگام فکر کردن در مورد يک سيستم جديد يا ‏ارتقا يافته، بايد حتما به اين توجه کنيد که تصاوير هر دوربين در شب و روز چطور است. ‏
انعکاس نور اجسام نزديک مي‌تواند باعث ايجاد رنگ سفيد يا تار شدن تصوير شود. در اين صورت ممکن ‏است به تنظيم مجدد دوربين نياز داشته باشيد تا اين اجسام نزديک ديگر در ميدان ديد نباشند. در ضمن، ‏منابع نوري مانند چراغ‌هاي امنيتي در شب باعث مي‌شوند که دوربين تار شود. ‏

آب و هوا

آيا دوربين فقط در برخي از انواع آب و هوا تار مي‌شود؟ به عنوان مثال، در هنگام باد شديد، هنگام باران يا ‏نور آفتاب، دوربين مي‌تواند کيفيت خوبي نداشته باشد. بارش باران اغلب تصاوير را تار مي‌کند. اگر در ‏مناطقي هستيد که ميزان بارندگي بالاست، توصيه مي‌شود که دوربين‌هايي را با برف پاک کن تهيه کنيد يا ‏دوربين را به مکاني ديگر و با پوشش مناسب انتقال دهيد. ‏
وزش باد مي‌تواند بر تارشدن تصوير دوربين مداربسته تاثير بگذارد، البته اين مشکل دائمي نيست و نبايد ‏باعث مشکلات مداوم در کيفيت تصوير شود. اما اگر وزش باد در منطقه شما زياد است، دوربين را به ‏موقعيت ديگري انتقال دهيد و آن را پايين‌تر بياوريد. همچنين بهتر است محل پايه‌هاي دوربين را مجددا ‏ارزيابي کنيد. ‏
تابش مستقيم نور خورشيد به لنز، مي‌تواند جلوه‌هاي نوري ايجاد کند و بر کيفيت تصوير تاثير بگذارد. ‏بنابراين براي رفع تاري دوربين مداربسته، بايد موقعيت دوربين را تغيير دهيد و آن را در زاويه‌ي بهتري ‏قرار بدهيد. ‏

فصل

در فصل بهار و تابستان، درختچه‌ها و درختان روييده در اطراف دوربين را بررسي کنيد. به خصوص اگر ‏سيستم جديد باشد يا در نزديکي آن گياهاني تازه کاشته شده باشند. براي رفع تاري و کدر بودن تصوير، ‏گياهان نامناسب را هرس کنيد، يا دوربين را دورتر از درختان قرار دهيد. ‏

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 162 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:44

بهترين قرص تاخيري

آيا مي دانيد بهترين قرص تاخيري فوري چيه؟ يکي از بزرگترين نگراني هاي مردان در هنگام مقاربت (رابطه جنسي) زود انزالي است. به همين دليل بسياري از آنها براي حل مشکل خود به دارو روي مي آورند. انزال زودرس يا سردي در زمان روابط جنسي باعث افزايش نارضايتي و گاها طلاق مي شود و در نتيجه مي تواند منجر به فروپاشي بنيان خانواده شود. برخي از مردان براي درمان اين عارضه قرص هاي تاخيري تهيه مي کنند. اگرچه اين داروها به دليل عوارض جانبي مشکلات انزال زودرس را تا حدودي کاهش مي دهند ، اما نبايد در دراز مدت مورد استفاده قرار گيرند.

انزال زودرس يا زود انزالي چيست؟

بيماريهاي مقاربتي ممکن است براي هر فردي اتفاق بيفتد. روشهاي مختلفي براي درمان بيماريهاي مقاربتي وجود دارد. يکي از مهمترين اختلالات جنسي ، به ويژه در مردان ، زود انزالي است. مردي که زود انزالي دارد بلافاصله پس از شروع رابطه جنسي ارضاع شده و مني از بدن او خارج مي شود و نمي تواند نيازهاي جنسي همسر خود را برآورده کند. اين مشکل مي تواند دائمي يا موقتي باشد.خوشبختانه امروزه محصولات زيادي براي درمان موقت و دائمي اين مشکل در بازار موجود است ، مانند اسپري هاي تاخيري يا قرص هاي تاخيري.

 

قرص هاي تاخيري چگونه کار مي کنند؟

بر اساس مطالعه اي که توسط NHS بر روي 500 زوج از کشورهاي مختلف انجام شده است، متوسط زمان انزال در طول مقاربت 5 دقيقه است. بسته به علت زود انزالي درمان هاي مختلفي وجود دارد که شامل درمان هاي رواني ، تمرينات مختلف و خريد قرص تاخيري مي شود.

 

انواع بهترين قرص تاخيري فوري در داروخانه ها

قرص هاي تاخيري را مي توان به 2 دسته تقسيم کرد که در زير شرح داده شده است:

 

بهترين قرص تاخيري بدون عوارض

بسياري از داروها و قرص ها توسط پزشکان براي درمان زود انزالي تجويز مي شود. شايع ترين آنها مهارکننده هاي بازجذب سروتونين مانند سرترالين يا مهار کننده هاي فسفودي استراز نوع سيلدنافيل (وياگرا) و تادالافيل (سياليس) هستند. داروهاي گروه بازدارنده هاي بازجذب سروتونين توسط سازمان غذا و داروي ايالات متحده براي درمان استرس و ساير بيماريهاي خاص تأييد شده است. اما آنها به طور خاص براي درمان زود انزالي تأييد نشده اند.البته شما مي توانيد از بهترين کاندوم ضد حساسيت نيز استفاده کنيد.

 

قرص زود انزالي يا داروهاي خانگي بدون نسخه

بهترين قرص تاخيري گياهي در سايت هاي خريد لوازم جنسي و ساير فروشگاه هاي مرتبط موجود هستند. اين قرص ها اغلب حاوي مواد گياهي مانند تک شاخ يا اپيديديم هستند و معمولا در بهبود عملکرد جنسي بسيار محبوب هستند. اگرچه ممکن است اين قرص ها وسوسه کننده به نظر برسند ، اما هميشه به خاطر داشته باشيد که اکثر اين ادعاها و تبليغات صحت ندارند و هيچ شواهد علمي براي اثبات ادعاي آنها وجود ندارد. علاوه بر اين سبک قرص هاي تاخيري مورد تأييد رسمي سازمان غذا و داروي آمريکا نيستند و بهتر است تبليغات آنها را زياد جدي نگيريد.

قرصهاي تاخيري چه عوارضي ممکن است داشته باشند؟

احتقان بيني يا آبريزش بيني: يکي از شايع ترين عوارض مصرف اين داروها احتقان بيني يا آبريزش بيني است که اغلب خود به خود برطرف مي شود ، اما در صورت تداوم اين عارضه، حتماً با پزشک خود مشورت کنيد.

سرگيجه: سرگيجه عارضه اي است که پس از افزايش نيتريک اکسيد پس از مصرف قرصهاي با تاخير ايجاد مي شود. در صورت احساس سرگيجه ، بهتر است با پزشک مشورت کنيد.

سرخي: مصرف اين داروها باعث قرمزي موقت پوست صورت ، جوش و لکه هاي پوستي مي شود.

بدن درد مي کند: درد در همه ماهيچه هاي بدن ، به ويژه کمردرد ، از عوارض جانبي قرص هاي با تاخير است.

مشکلات گوارشي: داروهاي ناتواني جنسي باعث سوء هاضمه و اسهال مي شوند و مشکلات گوارشي ايجاد مي کنند. بهتر است رژيم غذايي خود را تغيير دهيد و آب زيادي بنوشيد تا از اين عارضه جلوگيري کنيد.

تغيير در بينايي: داروهاي ناتواني جنسي بينايي فرد را تغيير داده و بر روي بينايي تأثير منفي مي گذارد و باعث تاري ديد مي شود.از دست دادن بينايي يک مشکل قابل توجه است و بايد سريع به پزشک مراجعه کنيد.

سردرد: يکي از شايع ترين عوارض جانبي قرص هاب تاخيري سردرد است که با بالا رفتن ميزان نيتريک اکسيد باعث ايجاد تغيير ناگهاني در جريان خون و در نتيجه سردرد مي شود. سردرد مشکلي است که با تمام داروهاي ناتواني جنسي مشاهده مي شود.

اگر بخاطر عوارضي که ممکن است قرص هاي تاخيري داشته باشند نگران هستيد مي توانيد از بهترين کاندوم براي جلوگيري از بارداري استفاده کنيد.

افرادي که بايد از مصرف اين قرص هاي تاخيري خودداري کنند!

افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي ، فعاليت جنسي خطر مشکلات قلبي را افزايش مي دهد. بنابراين ، مصرف قرصهاي با تاخير بسيار خطرناک است. قرص هاي تاخيري براي افراد مبتلا به پرياپيسم مضر است و مشکل را بدتر و دردناک تر مي کند. عوارض پرياپيسم شامل مشکلات گلبول هاي قرمز خون مانند کم خوني داسي شکل ، سرطان خون ، مولتيپل ميلوما است که سرطان سلول هاي پلاسما است و مي تواند به عنوان درد استخوان يا شکستگي ، نارسايي کليه يا کم خوني رخ دهد. وي همچنين پيرن را نام برد که بيماري آلت تناسلي است.اگر به هر دليلي نمي خواهيد از قرص هاي تاخيري استفاده کنيد مي توانيد از بهترين کاندوم تاخيري استفاده کنيد.

 

افرادي که مشکل بينايي دارند نبايد از قرص هاي با تاخير استفاده کنند. خطر نابينايي در افرادي که داراي نوروپاتي قدامي بينايي غير آرتروز هستند بسيار زياد است. افراد مبتلا به بيماري کليوي يا افرادي که تحت دياليز هستند. بدن اين افراد نمي تواند اين دارو را به درستي دفع کند و وجود دارو در بدن عوارض جانبي آن را به ميزان قابل توجهي افزايش مي دهد. بدن افراد مبتلا به بيماري کبد نمي تواند به درستي از اين دارو استفاده کند ، باعث مي شود که فرد عوارض جانبي بسيار شديدي داشته باشد. قرص هاي تاخيري وضعيت افراد مبتلا به زخم معده يا افرادي که داراي اختلالات انعقادي خون هستند را بدتر مي کند. اگر از اين دارو استفاده مي کنيد ، بايد کاملاً زير نظر پزشک باشد. افراد مسن و افراد مبتلا به آلرژي شديد نبايد از اين دارو استفاده کنند.

منابع:

http://artimal.tinablog.ir/post/20

  https://farzinweb.royablog.ir/post/35/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D8%AA%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

http://hamyar.avablog.ir/post/95/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%B6%D8%AF+%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C+%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA+%D8%AE%D8%B4%DA%A9+%D9%88+%D9%84%DA%A9+%D8%AF%D8%A7%D8%B1

http://luxshop.monoblog.ir/post-131.html

http://marketcenter.b88.ir/post-210210.html

http://hamyareweb.parsiblog.com/Posts/121/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%d9%8a%d9%86+%d8%a2%d9%88%d9%86+%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1+%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3+%d8%ae%d8%b2%d8%b1 /

https://emarketing.farsiblog.com/1400/12/22/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%82%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D9%86 /

http://alborz.famblog.ir/post/30

http://tibablog.rozblog.com/post/125

https://luxshop1.blogsky.com/1400/12/22/post- 127/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3 -%d8%ae%d8%b2%d8%b1

https://luxshop.blog.ir/post/aven

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 295 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:38

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

What is Spinnin Talent Pool

Spinnin talent pool in place so that all of your tracks can be heard and seen by so many people who are going to be your fans in the future so in the Black white promotion you can have lots of services that are related to Spinnin talent pool promotion.

 

you will also have the opportunity, to access lots of feedback that the people can give to you. It means that if you want to get feedback on the Spinning talent you need to get promoted which is exactly mentioned in the Black white promotion.

 

What is the Black White Promotion

As the CEO of Black white promotion:" We’ve been striving for the past 5 years to provide the Best Music Promotion Services for thousands of artists. Every creator’s goal is to have their music heard by a large audience. We will make it easier for you to build a solid legit foundation of followers and subscribers and have your music heard worldwide. We always provide 100% Real and organic music promotion to our clients. You can easily choose from our social media promotion packages covering all the main networks relevant to promoting artists. Promote your work to your target audience through Spotify, YouTube, Beatport, and Instagram. We will do the hard work necessary to consolidate an audience of real people, with real accounts and follow the rules of each social network.5 We know that in today’s world, every artist must build strong social media branding and constantly work on optimizing it. This is where our experience comes to help you reach the trending lists, and gain new followers, and plays.



Through our experience and hard work with more than 10,000 happy clients so far, we have proved our skills to be able to deliver fast and reliable service at a very competitive price". This was the whole thing that will introduce the Balck white promotion But now what are the options for spinnin talent pool on Black white promotion.

All the options are named Top 100 Talent Pool, Top 50 Talent, and Top 20. We have Top 10 Talent pools and we have also  Top 5 talent pools we also have Top 1 Talent pools. So if you want to Buy the Top 10 Talent pool, you need to pay 69.95 dollars which can help your tacks to be heard by so many people and the main promotion would be 100 organic. So the range of the price is from 19.95 untill199.95.

 

Conclusion

In this article, we discussed Spinnin records talent pool promotion which will help you to move further in your art in your artistic life, and each choice would be appropriate base on the level of your place that you want to be in Spinnin talent pool.

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/KayBush3

https://www.pinterest.com/pin/1021613496695144259/

https://www.linkedin.com/feed/update/u:li:activity:6945043873337327616/

https://express.adobe.com/page/Uyg5iUwIODKt2/

https://sites.google.com/view/best-music-promotion-packages/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/06/21/best-music-promotion-packages/

https://kaybush3.tumblr.com/

https://studiopress.community/users/kaybush3/

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1539278158528393217

https://disqus.com/by/kaybush3/about/

https://en.gravatar.com/kaybush3

https://www.ted.com/profiles/36164457/about

https://www.behance.net/kaybush

https://kaybush3.livejoual.com/profile

https://www.twitch.tv/kaybush3

 

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 146 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:56

 

 

بلوک سبک

بلوک سيماني  يکي از پرمصرفترين انواع بلوک ساختماني در ايران است که به دليل فراواني و در دسترس بودن مواد اوليه آن و همچنين ارزاني نسبي قيمت آن در ايران به يکي از پرکاربردترين انواع مصالح ساختماني براي تيغه چيني و ديوارکشي تبديل شده است. بلوک سيماني از سه مصالح پايه شامل سيمان، ماسه و آب تشکيل شده است که با توجه به مواد اوليه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگين و سبک تقسيم ميشود. در صورتي که از ماسه در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني15 در 50 سنگين و در صورتي که از پوکه معدني يا صنعتي در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني سبک گفته ميشود. در توليد بلوک سيماني سنگين ماسه اي معمولاً از ماسه شکسته استفاده ميشود زيرا ماسه شکسته اصطکاک بيشتري بين اجزا ايجاد ميکند و از اين رو نيروي اصطکاک مابين دانه هاي ماسه به افزايش مقاومت و يکپارچگي بلوک سيماني 15 در 50 کمک ميکند. همچنين يکي از مسائل بسيار مهمي که در توليد بلوک سيماني به آن بايد توجه شود طرح اختلاط مهندسي ماسه و سيمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک هاي سيماني سبک در اقسام ديواري و سقفي به منظور کاهش بار، تبادل حرارتي و صوتي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. اين بلوک ها از بتن هاي سبک  ساخته مي شوند. وزن مخصوص بلوک هاي سيماني سبک از ??? تا ???? کيلوگرم بر مترمکعب مي باشد. مقاومت فشاري متوسط ? نمونه آن ها بايد حداقل ?? کيلوگرم بر سانتيمتر مربع و حداقل مقاومت فشاري يک نمونه ?? کيلوگرم بر سانتيمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاييديه شهرداري براي محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سيماني استاندارد

اگر بخواهيم وزن بلوک هاي سيماني ساده و سبک را مقايسه کنيم بايد ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتيمتر مورد بررسي قرار دهيم. وزن هر عدد بلوک سيماني حدود ?? الي ?? کيلوگرم مي باشد. اگر از پوکه به جاي شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الي ?? کيوگرم مي رسد.

براي خريد بلوک سبک استاندارد، گام مهمي که هر پيمانکار يا کارفرما بايد بردارد، انتخاب تامين کننده يا برند مناسب و معتبر ميباشد. در صورتي که خريد بلوک ساختماني از مراکز غير معتبر صورت گيرد، ضررهاي مالي بسياري براي کارفرما ايجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهاي جاني نيز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک يک عضو غير باربر براي تيغه چيني ساختمان است، اما نميتوان در خريد آن و يا انتخاب تامين کننده معتبر آن دچار اهمال يا کوتاهي شد. بازار مصالح ساختماني، بازار گسترده اي است که مصالح را با انواع قيمت به بازار عرضه مي کنند. اما چيزي که باعث تمايز توليد کنندگان با هم ميشود، نحوه ساخت و رعايت اصول استاندارد در ساخت محصول ميباشد.

مهم ترين نکته اي که هنگام خريد بلوک سيماني سبک بايد به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملي ايران است که مراتب اخذ آن بايد از جانب تامين کننده طي شده و در ساخت تک تک خروجي ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص هاي اعطاي امتياز به تامين کننده و محاسبه امتياز و نمره قبولي يا عدم اعتبار آن برند، بحث ميگردد.

توليد کننده بلوک سبک با آزمايشات کنترل کيفي

کنترل کيفي مصالح ساختماني

تامين کننده اي در بازار مصالح ساختماني داراي اعتبار و اصالت کالا شناخته ميشود که محصولات خود را در آزمايشگاه هاي کنترل کيفي مورد بررسي قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهاي مشخص شده از جانب دستگاه هاي اجرايي به اثبات رسانده باشد. تمامي بلوک هاي سبک ساختماني توليد شده توسط آن برند بايد داراي نشان استاندارد ملي ايران باشد. زماني يک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملي را دريافت ميکند که از لحاظ ظاهري، مقاومت، وزن و ميزان جذب رطوبت رواداري هاي مجاز را رعايت کرده باشد.

نکات اجرايي بلوک سيماني چيست؟

پيش از استفاده بايد بلوک‌ها را به خوبي تميز و رويشان را خيس کنيد تا به بهترين شکل ممکن با ملات به يکديگر بچسبند.

شاقول بودن ديوار و عمود بودن دو ديوار نسبت به هم (گونيا بودن) در حين اجراي هر رج ديوار بررسي گردد.

يکي از کارهاي اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که اين کار از مقاومت آن‌ها کم مي‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و يک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتي است که از ماسه و سيمان کافي ساخته شده باشد. اين ملات بايد در بخش‌هاي پايين و ديواره‌هاي بلوک‌ها نيز پخش شود.

اگر در سقف تيرچه و بلوک از بلوک‌هاي سيماني جهت پر کردن فضاي بين تيرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌هاي ابتدا و انتها با پلاستيک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگين نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌هاي مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراواني يافته است از مهم‌ترين مزايا استفاده از بلوک سيماني سبک مي‌توان موارد زيادي را نام برد.

افزايش سرعت ساخت

عايق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهايي

استاندارد بودن بلوک

به همين دليل است که در شهرهاي بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سيماني در ساختمان‌سازي هرروز تقاضاي بيشتري پيدا مي‌کند.

فروش بلوک سيماني در مشهد

اگرچه بلوک سازه کريمي در استان خراسان و شهر مشهد نمايندگي و عامليت توزيعي ندارد. ولي امکان فروش بلوک سيماني به سازندگان مشهد فراهم است.

خريداران بلوک سبک مي‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کريمي با خيالي آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحويل گرفته و استفاده نمايند.

 

بلوک کريمي  توليد کننده بلوک سيماني استاندارد با جديدترين روش آمادگي دريافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دليل ظرفيت بالاي توليد اين سفارشات در اسرع وقت آماده تحويل هستند.

 

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 151 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:15

لینک دوستان

خبرنامه